Tegenwoordig zie je bijna alles online. Veel minder mensen lezen de papierenkrant en juist veel meer mensen nemen een abonnement op de krant online! In deze artikelen online wordt al het nieuws besproken wat er in Nederland gebeurt, maar ook over de hele wereld. Op zo’n online app willen mensen dat je makkelijke sneltoetsen hebt om van de ene naar de andere pagina te kunnen gaan. Hierbij kan een flowbot makkelijk van pas komen doordat de flowbot jou naar de pagina te lijden of jou informatie te geven over het nieuwsbericht. 

Op naar de juiste pagina 

Als je op een bepaalde website komt waar veel informatie op staat kan je zelf vaak verdwaald raken op de website. Een flowbot kan je daarbij helpen. Een flowbot kan je namelijk naar de juiste pagina lijden of een gesprek met je aangaan naar welke informatie je nou echt opzoek bent. Je kan de bot op verschillende manieren inzetten en zo kan de klant makkelijk en anoniem zijn of haar vraag kwijt Dit scheelt jou tijd. Nu hoef je niet altijd de technicus te vragen hoe een website werkt, nee deze flowbot helpt direct! De flowbot helpt niet alleen naar de informatie zoeken op de website zelf, maar kan jou ook doorsturen naar de juiste contactpersoon voor die vraag of een collega die veel verstand daarvan heeft. Meer informatie over de flowbot vind je hier. 

Klantenservice kan je nu verbeteren 

Je kan dus alles wat je zelf wilt als bedrijf instellen bij de flowbot. Niet alleen is dit een uitvinding voor de klanten zelf, maar ook voor het personeel binnen de organisatie. Door deze bot heb je veel minder stress en meer tijd over voor ander werk wat gedaan moet worden. Dit is een win-winsituatie doordat je met klantenservice uitbesteden rust creëert en het andere werk ook nog eens op tijd afkrijgt.  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *